Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Fájdalom csillapitás !!!

2008.11.02

Csillapítsd a fájdalmaidat!

         Te is képes vagy rá, a következő egyszerű gyakorlatokkal:

Érj hozzá a fájó területhez, ponthoz, sokszor ösztönösen érezzük mit kell tennünk, mire van szükségünk. Az energiaáramlás megakadt, ezen kell segítenünk...

Fontos a kilégzés, érezd ahogy szinte kilélegzed a fájdalmadat. Ha fáj valamid, kezdj el nagy levegőket venni, minden egymást következő lélegzetvétel legyen egyre mélyebb és mélyebb...

A fájdalmat körülvevő terület megnyújtása szintén enyhülést hozhat. A fájdalom túl sok energiát nyel el az adott helyen. A terület megnyújtása, 3-5 centivel a fájdalom szélétől, enyhíti a telítettséget. Ezután mélyen nyomd a kezedet a fájdalom területének szélére, és minden irányban nyújtsd az izmokat.

A csípés is segíthet. A bőr enyhe csípésének van egy módja, amely azt jelzi az agynak, hogy többé nincs szüksége fájdalomra. Olyan, mint amikor kikapcsolás után újraindítunk egy gépet. Menj a fájdalmas terület közepére a hüvelyk- és a mutatóujjaddal, és nagyon-nagyon könnyedén csípd meg a bőrt egyszer. A csípésnek újraindító hatása van, és felszabadítja a fájdalom területén elakadt energiát.

Néhány izom esetében (mint például a váll fájdalmánál) ütögesd meg a területet. Használd az ujjaidat vagy valamit, amin sok kis kopogtató van, mint például egy hajkefét a műanyag tüskéivel. Addig ütögesd, amíg jólesik, vagy mondjuk 1 percen keresztül, egészen addig, amíg végül észre veszed, hogy valami fellazult, és az energia szabadabban tud áramlani.

Nyílt sebet természetesen nem szabad megérinteni, nyújtani vagy csipkedni.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.